keyboard_arrow_up
menu
SV | EN | RU
SV | EN | RU
Kappale kauneinta Suomea – The Beauty of Errors Kuva: Pirkanmaan elokuvakeskus ry (PEK)

Keskustelukysymyksiä elokuvan jälkeen

  • Millaisia tunteita Teron ja Henrin suhde herätti sinussa?
  • Missä kohdissa huomasit heidän välillään läheisyyttä, ja missä kohdissa jännitteitä?
  • Miten elokuva kuvaa sitä, että lapsi kasvaa aikuiseksi?
  • Miksi Teron on vaikea hyväksyä Henrin itsenäistymistä?
  • Oletko nähnyt omassa elämässäsi tilanteita, joissa jonkun on ollut vaikea päästää irti?
  • Miten yksinäisyys näkyy Teron arjessa?
  • Mitä yhteisö merkitsee hänelle?
  • Onko yksinäisyys elokuvassa kuvattu enemmän valintana vai olosuhteiden seurauksena?
  • Tuntuiko jokin kohtaus erityisen aidolta? Miksi?
  • Miten elokuva kuvaa isovanhempien roolia perheessä?
  • Missä kohdissa roolit kääntyvät niin, että lapsi huolehtii vanhemmasta?