keyboard_arrow_up
menu
SV | EN | RU

Osallistu Koulukinon palautekyselyyn

Arvomme kaikkien palautetta antaneiden kesken elokuvalippuja

SV | EN | RU

Elokuvan markkinointi ja vastaanotto

Hevi reissu –elokuva sai ensi-iltansa 9.3.2018. Elokuva oli jo ennen ilmestymistään herättänyt mielenkiintoa niin kotimaassa kuin ulkomailla. Osa elokuvan menestystä on onnistunut markkinointi eri kanavissa, oikealle kohdeyleisölle.

Tutustukaa Hevi reissu –elokuvan markkinointiin. Kuka elokuvan markkinoinnin toteuttaa? Missä kanavissa elokuvaa markkinoidaan? Milloin elokuvaa on alettu markkinoimaan? Millä tavalla elokuvaa markkinoidaan eri kanavissa (tyyli, kuva, video, teksti…) ja kenelle elokuva on suunnattu? Mitä ajatuksia elokuvan markkinointi teissä herättää?

Tutustukaa tämän jälkeen elokuvan saamaan vastaanottoon, ja pohtikaa, miten hyvin elokuvan markkinointi vastaa tämän saamaa vastaanottoa. Onko elokuva tavoittanut kohdeyleisönsä? Tukeeko markkinointi elokuvan sisältöä oikealla tavalla, ts. tietääkö katsoja minkälaista elokuvaa on menossa katsomaan? Minkälaisiin asioihin arvioissa on kiinnitetty huomiota?

Markkinointi

Facebook

Instagram

Twitter

Soundi

Ylen Aamu-TV

Ilta-Sanomat – Hevi reissu goes Texas

Vastaanotto

Helsingin Sanomat

Aamulehti

Etelä-Suomen Sanomat

Episodi

Film-O-Holic

Yle Uutiset

Screen Anarchy